sklep@moderro.pl        +48 601 820 265 (pon-pt, 9-16)        Darmowa dostawa od 199 PLN

Reklamacje i zwroty

Szanowny Kliencie,

kupując w naszym sklepie otrzymujesz możliwość zwrotu towaru w ciągu 14. dni od jego zakupu.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy i nie wysłania zakupionego towaru Klientowi,

w razie stwierdzenia uszkodzenia towaru w trakcie przygotowania do wysyłki lub innej sytuacji losowej.

Zgłoszenia dotyczących reklamacji, reklamacji przewoźnika oraz nieprawidłowości związanych z zamówieniami należy składać tylko i wyłącznie drogą elektroniczną na maila sklep@moderro. Sprzedawca zaleca, aby w zgłoszeniu mailowym zawarte zostały następujące informacje: dane identyfikujące Kupującego, zwięzły opis sytuacji.

W przypadku doręczenia przez przewoźnika zniszczonej/naruszonej paczki/paczki w środku z zniszczonym towarem należy: sporządzić protokół szkody, spisać go w obecności kuriera w momencie doręczenia paczki, lub w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu dostawy. Następnie należy drogą elektroniczną powiadomić sprzedającego o zaistniałej sytuacji, wysłać sporządzony protokół szkody oraz dodać załączone zdjęcia dokumentujące uszkodzenia.

Zespół MODERRO